Jumaat, 9 September 2011

Aduh Topup Naik Harga..

salam..
malas aku nak taip panjang lebar..
teruk la sekarang nih, semua nak naik harga..
tol naik harga,
petrol naik harga,
barang naik harga,
&
ni yang terlatest...

topup naik harga beb...

tersiksa ooo nak menaggung kenaikan macam-macam harga nih..
harga diri makin jatuh,
tapi, harga hantaran makin tinggi,
susah la nak kawen macam ni...

berbalik kepada bicara topup tadi..
aku ni penjual topup jugak..
& juga merangkap yang selalu topup..
gila la weh, nak topup RM10
korang kena bayar RM11..Rugi 1000 mesej..
tu baru sorang, kalau satu malaysia ni agak korang la berapa jumlahnya ye??..
sendiri kira ok.. 

 

ha, yang kat atas ni baru MAXIS punya..
semua mau kasi naik,
naik lori,
naik harga.
tapi...
gaji steady tahap tu...

korang agak-agak la kan.
bila suma benda dah naik, tapi..
akhlak tak naik-naik..
agak-agak bencana apa bakal jadi??...
macam ni??..
atau mungkin jadi macam...

cuma sebab, "topup mahal la sekarang bang"..
&
lepas tu berleluasa la kes-kes macam nih..
lepas tu jadik apa pulak ye??...
~.:aku rakyat biasa:.~









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...