Zikrullah

Jumaat, 15 April 2011

Ini kisah kita semua...

layan lagu nafisa jap..

'di keheningan malam ini, aku dihimpit kenangan..'

aih, tetibe teringat pulak kenangan masa muda-muda dulu..hehe
rasa macam aku nih segan nak guna time masa dulu tu utk mencipta kenangan
utk dikenang...
teringat masa sekolah tadika,
sekolah kat ipoh..
lekir..
& kat tempat aku sekarang nih..
banyak kenangannya tu..
kalau boleh la, aku nak kumpul kan semua member aku
dari tadika sampai habis belajar..
tapi apa kan daya..
yang tinggal hanyalah kenangan..
& masa pun berlalu pergi...
tapi pape pun, kita layan lagu nora jap,

'masa berlalu, tanpa ku menyedari..'

malam ni stok nyanyi lagu je..hehe..
kejap je masa berjalan ek..tup tup tup dah 20-an
patutnya time ni dah pikir nak kawen dah wooo..
yela, bukan apa, kita ni umat akhir zaman, umur pun makin pendek, tak macam zaman
nabi-nabi sebelum Rasullullah dulu..
umur diorang semua beratus tahun, kita di puluh tahun je..
hehe..
pape pun, ajal maut di tangan Allah s.w.t..

hmmm..layan lagu wing pulak..

'hidup bagaikan pentas opera, tirai hidup dibuka, cerita pun bermula'

aiiihhh, bukan senang nak senang, orang-orang tua cakap nak susah senang..
tapi whatever happen, tabahkan hati..
kita ni pelakon kat pentas dunia reality..
membawa watak masing-masing..
ibu, ayah, anak..
pelajar, pekerja & sebagainya..
tapi yang penting hidup kita ni hanya untuk-NYA..
makan, minum..
kerja, tidur..
semua kerana-NYA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...